پروژه های موجود(12 مورد)

این پروژه الگوریتم ا تپه نوردی را به صورت گرافیکی و مرحله به مرحله و با رسم خطوط بین نود ها پیاده سازی میکند که تشکیل شده است از : کامنت گذاری کامل کدها و داکیومنت کامل کار با برنامه که مناسب دانشجویان برای تحویل پروژه پایان ...

۲۸,۵۰۰  تومان

موضوع پروژه در رابطه با مسئله هشت وزیر با الگوریتم ژنتیک است. که زبان برنامه نویسی مورد استفاده در این پروژه سی شارپ می باشد. همانطور که می دانیم الگوریتم ژنتیک یک تعداد نسل دارد که در هر نسل یک جمعیت اولیه تعریف می شود که ا ...

۳۲,۱۰۰  تومان

این پروژه الگوریتم ا تپه نوردی را به صورت گرافیکی و مرحله به مرحله و با رسم خطوط بین نود ها پیاده سازی میکند که تشکیل شده است از : کامنت گذاری کامل کدها و داکیومنت کامل کار با برنامه که مناسب دانشجویان برای تحویل پروژه پایان ...

۳۵,۳۰۰  تومان

این پروژه به حل مسأله پازل هشت با استفاده از پایگاه الگویی و بصورت کاملا گرافیکی می پردازد . گرافیک برنامه ی فوق بسیار زیبا تهیه شده است . بدین صورت که ابتدا قالب یا پازلی متشکل از چندین عکس که چیدمانشان درست هست را دریافت ک ...

۲۹,۲۰۰  تومان

این پروژه الگوریتم ا استار را به صورت گرافیکی و مرحله به مرحله و با رسم خطوط بین نود ها پیاده سازی میکند که تشکیل شده است از : کامنت گذاری کامل کدها و داکیومنت کامل کار با برنامه که مناسب دانشجویان برای تحویل پروژه پایانی می ...

۲۸,۵۰۰  تومان

در این مسئله ابتدا جدولی 3 در 3 را تشکیل داده , مهره ها ی مانع را بصورت تصادفی در جدول قرار میدهیم .در اصل مسئله موش و گربه با الگوریتم تپه نوردی پیاده و شبیه سازی شده است . بطوریکه پس از قرار دادن موانع در دو تا از خانه ها و ...

۳۱,۲۰۰  تومان

این پروژه بیشتر مرتبط به درسهای طراحی الگوریتم ها و هوش مصنوعی بوده و به حل مسأله پازل هشت با استفاده از پایگاه الگویی می پردازد . بدین صورت که برنامه ابتدا شماره دانشجویی مورد نظر را همانطور که در شکل های فوق ملاحظه میفرمایی ...

۳۳,۲۰۰  تومان

در این مسئله ابتدا جدولی 3 در 3 را تشکیل داده , مهره ها ی مانع را بصورت تصادفی در جدول قرار میدهیم .در اصل مسئله موش و گربه با الگوریتم A* پیاده و شبیه سازی شده است . بطوریکه پس از قرار دادن موانع در دو تا از خانه ها و اجرای ...

۳۲,۵۰۰  تومان

این پروژه که با زبان برنامه نویسی سی شارپ و بصورت کنسول نوشته شده است از رابط گرافیکی مناسبی برخوردار می باشد. روش کار بدین صورت هست که ابتدا تعداد سطر و ستون ماتریسها دریافت شده، سپس در هر ستون شماره ای که بیانگر رنگ یا ن ...

۳۷,۰۰۰  تومان

این پروژه که با استفاده از الگوریتم آ استار در زبان برنامه نویسی شده است اقدام به مسیریابی شهرهای کشور رومانی می نماید. این پروژه یکی از مهمترین و معروف ترین پروژه های درس هوش مصنوعی دوران کارشناسی می باشد.

۲۸,۵۰۰  تومان

این برنامه یک جدول سودوکو را از ورودی دریافت می کند و در صورت امکان آن را حل می کند و در غیر این صورت پیغام impossible را نمایش می دهد.

۲۵,۹۰۰  تومان